Sunday, March 22, 2015

tak peduli

dah
dah lama aku berhenti peduli.
sampai harini , dia datang dan bercerita.
baru aku sedar , dah lama aku sepi.
dah lama aku tak peduli .
dah lama aku biarkan.
harapan yang pernah aku pegang tu , pergi.
dah pergi.
aku pernah janji utk terus peduli.
utk terus ada disini , tapi aku mungkir weh.
ambil lah kepercayaan tu. aku dah berhenti peduli.
jangan taruh pada aku lagi.
luka aku pergi sekali dengan harapan aku.
itu buat aku berhenti peduli.
sudah lah.maaf cukup aku sudah tidak mampu utk disini dan peduli tentang kau.
kawan atau mungkin lebih strangers.
banyak cerita kau aku tertinggal.
banyak cerita kau buat aku makin tak kenal.
banyak kisah kau buat senyum kita tidak kekal.
sama ada aku yang melangkah atau kau yang cuba biar aku tidak peduli.
maaf.

No comments:

Post a Comment